  • Data: 2008-06-25 18:35:10
    Temat: Re: korekta faktury?
    Od: "Andy" <d...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

    "Loko" <l...@l...pl>
    > Podoba mi się podejście forumowiczów.
    > Gdyby zapłacił o 100 zł dużo, to z z pewnością dowodziłbyś, że umowa
    > została zawarta przez internet i obwiązuje cena niższa. Ale ponieważ stało
    > się odwrotnie, to obowiązuje umowa zawarta później czyli w sklepie.
    > Kali wie co dla niego lepsze :-)
    > --

    A skad wiesz co on by dowodzil ? Po pierwsze, to gdyby chcieli wiecej, to by
    byla awantura i panienka by sprawdzila. I o Kalim tu nie ma co wspominac, bo
    facet DWUKROTNIE zwracal uwage na inna cene.

    To tak jak ja kiedys w dawnych czasach zauwazylem, ze pani w sklepie wydaje
    mi z 500 zlotych (a dalem jej setke). Zdazylem powiedziec - "Ale pani sie
    chyba pomyl...." i zostalem tak opierdolony, ze odechcialo mi sie tlumaczyc,
    ze ta pomylka to na jej niekorzysc.

    Andy