  • 1. Data: 2008-06-25 16:31:07
    Temat: korekta faktury?
    Od: s...@g...com

    Witam,
    kupiłem dzisiaj aparat na fakturę. Zamówiłem go w Internecie i
    zaznaczyłem odbiór w sklepie. Gdy odbierałem go pani podała cenę
    niższą niż była podana na stronie, poprosiłem o sprawdzenie ceny
    (dwukrotnie) co kobieta zignorowała uznając że na pewno to ta cena. Po
    godzinie dzwoniła żebym się zgłosił i zapłacił różnicę. W gruncie
    rzeczy jest to trochę ponad 100zł i nie stanowiłoby to problemu, ale
    zachowanie sprzedającej mnie poddenerwowało, zapłaciłem gotówką,
    dostałem fakturę i wyszedłem. I tu pytanie czy jestem zobligowany do
    dopłaty czy mogę to zignorować i wszystko jest w porządku w świetle
    prawa...?

  • 2. Data: 2008-06-25 17:40:52
    Temat: Re: korekta faktury?
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet_WYTNIJ_.pl>

    Poproś, żeby sami do Ciebie przyszli z poprawioną fakurą :)

  • 3. Data: 2008-06-25 17:42:31
    Od: "Fotelik" <m...@p...onet.pl>

    .googlegroups.com...
[...]

    Wg mnie zawarliście umowę kupna sprzedazy
    i teraz jesli tylko zamówiłeś aparat bez ustalania ceny to problem sklepu że
    sprzedali CI po tej cenie

    a jeśli w zamówieniu była podana cena to teraz można by zakładać że przy
    odbiorze osobistym zmieniliście warunki zamówienia
    sklep podał inną cene i ty ją przyjąłeś w związku z czym tez za bardzo nie
    moga mieć do Ciebie roszczeń.
    Foti

  • 4. Data: 2008-06-25 17:56:46
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > Wg mnie zawarliście umowę kupna sprzedazy
    > i teraz jesli tylko zamówiłeś aparat bez ustalania ceny to problem sklepu
    > że sprzedali CI po tej cenie

    Podoba mi się podejście forumowiczów.
    Gdyby zapłacił o 100 zł dużo, to z z pewnością dowodziłbyś, że umowa została
    zawarta przez internet i obwiązuje cena niższa. Ale ponieważ stało się
    odwrotnie, to obowiązuje umowa zawarta później czyli w sklepie.
    Kali wie co dla niego lepsze :-)
    --
    Loko

  • 5. Data: 2008-06-25 18:35:10
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Loko" <l...@l...pl>
> [...]
    > została zawarta przez internet i obwiązuje cena niższa. Ale ponieważ stało
    > się odwrotnie, to obowiązuje umowa zawarta później czyli w sklepie.

    A skad wiesz co on by dowodzil ? Po pierwsze, to gdyby chcieli wiecej, to by
    byla awantura i panienka by sprawdzila. I o Kalim tu nie ma co wspominac, bo
    facet DWUKROTNIE zwracal uwage na inna cene.

    To tak jak ja kiedys w dawnych czasach zauwazylem, ze pani w sklepie wydaje
    mi z 500 zlotych (a dalem jej setke). Zdazylem powiedziec - "Ale pani sie
    chyba pomyl...." i zostalem tak opierdolony, ze odechcialo mi sie tlumaczyc,
    ze ta pomylka to na jej niekorzysc.

    Andy

  • 6. Data: 2008-06-25 19:11:02
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > I o Kalim tu nie ma co wspominac, bo facet DWUKROTNIE zwracal uwage na
    > inna cene.

    Czyżby problem ze zrozumieniem o czym i do kogo pisałem?

    --
    Loko

  • 7. Data: 2008-06-25 21:08:26
    Od: ioo <b...@i...prv.no-spam.pl>

    s...@g...com wrote:

    > kupiłem dzisiaj aparat na fakturę. Zamówiłem go w Internecie i
    > zaznaczyłem odbiór w sklepie. Gdy odbierałem go pani podała cenę
    > niższą niż była podana na stronie

    Dostales dwie oferty, wybrales korzystniejsza. Warunki transakcji
    potwierdziliscie pisemnie faktura. Pani ze sklepu moze byc co najwyzej
    przykro.

    --
    pozdrawiam,
    ioo.