  • Data: 2004-01-13 21:10:33
    Temat: Re: kopiowanie plyt cd
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sibeling" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bu1mj6$dp5$1@news.onet.pl...
    > gdzies czytalem, ze kupujac oryginalna plyte cd moge zrobic jedna jej
    > kopie i nie zlamie prawa,
    > mam w zwiazku z tym pytania:
    > - czy to prawda (gdzie moge to wyczytac)

    kopie wg polskiego prawa mozesz zrobic ... co prawda roznie na to sie
    zapatruje policja i ich spece (ale tylko na miejscu bo jak co do czego
    dochodzi to niema z tym problemu)

    > - jezeli tak to co jezeli zgubie oryginal

    a wtedy to jestes piratem :D chyba ze masz orginalne pudlo z hologramem to
    powiedzmy ze od bidy bedzie sie dalo jakos gosci ugadac jesli to jedna
    plytka np na 10 :D

    nie jestem prawnikiem :) tylko kiedys w barze moich rodzicow byla wizyta
    panow z Zaiksu czy inszej takiej agencyjki i chcieli sie dochrzanic do tych
    plytek skopiowanych (mieli kopie i orginal w jednym pudelku) Zawsze mi sie
    wydawalo ze ZAIKS nie odwiedza takich lokali a szczegolnie juz nie sprawdza
    z czego muzyka leci ...