  • Data: 2006-09-22 18:23:06
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ef17fm$r4a$1@atlantis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Nie. Na własny koszt, jakby się okazało, że wywalili drzwi do pustego
    > mieszkania.
    Dlaczego tylko do pustego? Przecież lokator mógł spać, być pijanym, słuchać
    muzyki w słuchawkach, być na balkonie albo po prostu nie interesować się
    stukającymi gośćmi - co w tym złego? A wyłamali mu drzwi.

    > Nie trzeba.Legitymacja policjanta upoważnia do dokonania przeszukania. W
    > tym wypadku kontroli polega zasadność podjęcia decyzji o przeszukaniu,
    > a nie pozytywny wynik.
    Czy możesz mi to wytłumaczyć łopatologicznie bo ja nie rozumiem.
    Ktoś stuka mi do drzwi. Olewam, nawet nie sprawdzam kto - przecież nie muszę
    (a może jakiś przepis mi nakazuje sprawdzać kto mi w drzwi wali?). A oni
    wyłamują drzwi dla hecy i są zawsze bezkarni, bo jak coś znajdą to zrobili
    uzasadnione przeszukanie, a jak nic to mieli prawo przeszukać na podst.
    legitymacji a inaczej wejśc nie mogli?
    Nie, no chyba tak jednak nie jest, co?

    Jotte