  • Data: 2006-09-21 03:22:52
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Od: Plantator <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news napisał(a):
    > wiem ze temat byl walkowany wielokrotnie, ale chyba nie dokladnie w
    > temacie o ktory chcialem zapytac. zalozmy sytuacje... wpada policja na
    > kontrole (a wiem ze wpadnie) z podejrzeniem posiadania przeze mnie np.
    > nielegalnego softu, z tym ze faktycznie posiadam tylko legalny soft.
    >
    > co robi policja ?
    > - kontroluje na miejscu i stwierdza ze wszystko ok (tylko jak to sie ma
    > do nakazu nie/uzasadnionego wejscia do domu i przeszukania, ktory musi
    > do 7 dni dostarczyc ?)
    > - zabiera peceta do analizy a ja zostaje przez kilka miechow bez
> [...]
    Nic nie zabierają. Miałem już taką kontrolę i wygląda to tak, że z
    policjantami przychodzi jakiś informatyk i sprawdza na miejscu jakie
    programy są zainstalowane. Jeśli coś znajdą to musisz im udowodnić że
    soft jest legalny, jak nie udowodnisz to każą wykręcić dysk i zabierają
    sam dysk, chyba że odmówisz odłączenia dysku to wtedy zabierają całego
    kompa sami nic nie rozkręcają.