  • Data: 2006-09-21 08:15:19
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-09-2006 o 09:42:40 Lukasz <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał(a):

    > Policja ma sprz?t specjalizowany do kopiowania 1:1 bez ingerencji w dane.
    > Pewnie ma jakie? certyfikaty na nietykalno?ae danych, a poza tym nawet,
    > gdybys podwazy?, to by?oby Twoje s?owo przeciwko specjali?cie z
    > laboratorium. S?d Ci nigdy nie uwierzy.

    Tresc wyniku ekspertyzy laboratoryjnej:
    "Po dokladnym badaniu obudowy komputera mikroskopem elektronowym nie
    wykazano zadnej obecnosci naklejki licencji Windowsa. Z doglebnej analizy
    obrazu wyswietlanego na ekranie stwierdzono iz bezprawnie zmieniono ta
    kopie windowsa ... a ekran powitalny glosi Gentoo. Maja tez jakiegos
    pingwina i zmieniona tapete na pulpicie. Podejrzany utrudnil tez dojscie
    do dyskow poniewaz usunal z pulpitu ikone 'moj komputer'. Po recznej
    probie sprawdzenia dyskow prosi aby je najpierw zamontowac."

    Ojciec mojego znajomego jakis czas w tym robil i wygladalo to czesto tak,
    ze ten wlasnie znajomy pytal sie mnie: "ojciec pyta czy jest mozliwe aby
    zrobic cos takiego a takiego".

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik