  • Data: 2006-09-21 00:17:15
    Temat: Re: kontrola policji i... LEGALNE oprogramowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:eesjol$p02$1@nemesis.news.tpi.pl m...@g...com

    > Z pewnością nie - chyba, że byłby w grupie kilku na jednego.
    > To biedny, sfrustrowany człowiek odreagowujący i usiłujący
    > dowartościować się newsami.

    Dzieci, biedne, głupie dzieci... Zanim w ogóle pomyślicie choćby o
    czytaniu usenetu, zapoznajcie się z koncepcją oraz znaczeniem emotikonek...

    A to poprzednie głupie dziecko ma chyba jeszcze jakieś urojenia, bo
    jakoś sobie nie przypominam nawet żartobliwego pisania o "rzucaniu na
    glebę"...

    > W realu skomlałby i miauczał o litość.

    Pisz za siebie ;->