  • Data: 2008-08-19 19:41:45
    Temat: Re: komunikatory i archiwizacja rozmow
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> wrote
    >
    > Chyba nie. Kiedyś mi coś przeleciało przed oczami, że musiałby mieć swoją
    > sieć. Tak się telefonia internetowa broniła przed zaliczeniem i podleganiem
    > pod tą ustawę. Ustawa nakłada obowiązek rejestrowania, ale tylko na zlecenie
    > organów (sąd, specsłużby), a w innych przypadkach wręcz zakazuje
    > rejestrowania.

    Oprócz operatora PT rozróżnia jeszcze dostawcę usług, którego też
    dotyczą zapisy o tajemnicy telekomunikacyjnej.

    > A jak nie podlega pod ustawę to co? Właśnie, pustka? Wtedy może sobie
    > gromadzić czy nie gromadzić, jak sobie chce?

    I tu może się zacząć jałowa dyskusja, czy przesyłanie komunikatów jest
    czy też nie jest usługa telekomunikacyjną. Przypomnę, że usługa pod
    nazwą "poczta elektroniczna" została w PT wyłączona spod jego działania.

    M.