  • Data: 2009-06-03 15:11:24
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Nie wiem, nie znam się. Faktem jest, że od lat w wszystkich bankach zawsze
    > są te same wymagania.

    Skoncz pisac te glupoty. Znasz oferte wszystkich bankow? Czy powtarzasz
    zaslyszany w maglu mit?

    > I od lat wszyscy klienci z tego właśnie powodu
    > rozpoczynają przygodę z własną firmą od wyrobienia pieczątki.

    Wszyscy na pewno nie. Czesc moze bo wierza w takie wlasnie zaslyszane
    bzdury o obowiazku posiadania pieczatki.

    > Swoją drogą niedawno w RB nie chcieli mi przyjąć reklamacji, bo ... nie
    > było pieczęci. Mówię im, że dane firmy są w nagłówku pisma, ale im nie o
    > dane chodziło, lecz o pieczęć. Dokładnie taką samą, jak na karcie podpisów.
    > Bez tego ani rusz. Mogłem się pieniaczyć (właściwie nawet zacząłem i
    > doszedłem do szczebla dyrektora oddziału, ale nic nie wskórałem ;-), ale po
    > co? Niczego by to nie zmieniło. Takie mają zapisy w regulaminie, który
    > zresztą kiedyś podpisywałem, więc w dalszej awanturze to ja wyszedłbym na
    > idiotę, a nie oni.

    Skoro we wniosku o konto jest pieczatka to potem ona musi byc wlasnie w
    celach identyfikacji. Jesli jej nie ma, to nie ma takiego obowiazku.

    Jacek Kustra