  • Data: 2009-06-03 20:58:17
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał

    > Skoncz pisac te glupoty. Znasz oferte wszystkich bankow? Czy powtarzasz
    > zaslyszany w maglu mit?

    A Ty znasz? I nie ofertę, ale wymogi i regulaminy?
    Bo ja w swojej karierze trochę banków po drodze zaliczyłem.

    > Wszyscy na pewno nie. Czesc moze bo wierza w takie wlasnie zaslyszane
    > bzdury o obowiazku posiadania pieczatki.

    Ależ chrzanisz :/
    Jeśli we wniosku do banku mam wyraźnie napisane "pieczęć podmiotu" oraz
    "pieczątki i podpisy osób reprezentujących podmiot", to uważasz, że mogę to
    "podstęplować" poślinionym paluchem, a bank radośnie otworzy mi konto?

    > Skoro we wniosku o konto jest pieczatka to potem ona musi byc wlasnie w
    > celach identyfikacji. Jesli jej nie ma, to nie ma takiego obowiazku.

    Łał, jesteś geniuszem!
    A skąd się wzięła we wniosku? Dokładnie z tego samego powodu. Wymóg z
    regulaminu.