  • Data: 2009-06-03 21:13:19
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 03 Jun 2009 22:58:17 +0200, Baloo napisał(a):

    > Ależ chrzanisz :/
    > Jeśli we wniosku do banku mam wyraźnie napisane "pieczęć podmiotu" oraz
    > "pieczątki i podpisy osób reprezentujących podmiot", to uważasz, że mogę
    > to "podstęplować" poślinionym paluchem, a bank radośnie otworzy mi
    > konto?

    Wiesz co, biorąc pod uwagę co te banki potrafią wyczyniać, to mnie już
    nic nie zdziwi.
    Tak czy inaczej wiesz, że ważniejszy jest KRS. A pieczątki to jakaś
    pozostałość po sam już nie wiem czym (bo przeszłymi czasami trudno już to
    tłumaczyć).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]