  • Data: 2009-06-03 20:59:10
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:4a269226$1@news.home.net.pl...

    > Bo pani w warzywniaku Ci tak powiedziala? Ludzie powtarzaja zaslyszane
    > mity i potem tak to zyje wlasnym zyciem.

    Od dobrych paru lat prowadzę firmę (nie DG) i nie powtarzam mitów, tylko
    opisuję to, co spotyka mnie w praktyce.

    > Pieczatka nie jest do niczego potrzebna.

    W teorii.
    Choć być może w jednoosobowej DG istotnie nie ma uzasadnienia.

    > Znam ludzi, ktorzy juz pare lat maja DG bez pieczatki. W zeszlym tygodniu
    > moja zona zakladala konto firmowe, tez bez pieczatki.

    To niech żona założy jakąkolwiek spółkę kapitałową i też spróbuje utworzyć
    konto w banku bez pieczątki.
    Trzymam kciuki :)

    > Po co? Zeby wydac bezsensownie 30 zl na pieczatke, ktora do niczego Ci
    > sie nie przyda?

    No pacz pan, a jednak w moim przypadku jest niezbędna.

    > Nie moze i nie odmowi :) Bank bylby glupi odmawiajac z takiego powodu :D

    Bank potrafi odmówić z o wiele głupszych powodów.

    > No i jak zycie pokazuje, bank nie odmawia :)

    Może i odmówi. Sprawdzone.

    > Taa, wszedzie :)

    Ponieważ przedsiębiorcą jesteś dopiero od tygodnia i to niejako w sposób
    pośredni, to pozwolę sobie nie wchodzić w dalsze dyskusje na temat
    zasadności posiadania pieczątki, bo Ty piszesz o teorii, a ja o praktyce.