  • Data: 2009-06-03 20:46:33
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał

    > Potwierdzal telefonicznie :)

    Na szczęście chyba szybko zrozumieli, że to dość ryzykowny sposób.
    Przecież numer telefonu podaje osoba składająca wniosek. Jeśli to oszust,
    to chyba jasne, że nie poda numeru osoby, pod którą chce się podszyć, tylko
    swój własny. Więc siłą rzeczy bank zadzwoni na jego numer, a on potwierdzi,
    że w istocie podpisał umowę. Natomiast osoba poszkodowana nadal nie będzie
    miała świadomości całej tej sytuacji.

    > Tak mam. Mowie jakie byly wtedy procedury. Wiem, ze dzis jest zupelnie
    > inaczej.

    No własnie. A dyskusja tyczy się obecnych czasów, a nie tych sprzed kilku
    lat :)