  • Data: 2011-02-05 10:24:38
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: cyrena <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raczej ty nie potrafiłaś do tej pory przejrzyście napisać,
    > CO, KIEDY i w relacji Z KIM się działo.
    czy na tym forum trzeba opisac historie zycia, zeby Jacek mogl
    zrozumiec? chyba tak, bo Jacek nie potrafi odnalezc poprzednich
    postow, doczytac dat i umiejscowic w czasie. no ale skoro wystawilam
    zapytanie na grupach, to musze liczyc sie ze taki Jacek sie znajdzie.

    > Chciałem, abyś wreszcie zamieściła to zestawienie, które powyżej
    > zamieściłaś. Poprzednie twoje posty były na tyle chaotyczne,
    > że nie można było dojść CO, KIEDY i w relacji Z KIM się działo.

    zadajac konkretne pytania licze na konkretne odpowiedzi a nie
    dochodzenie co, kiedy i z kim sie działo. ja wiem co, kiedy i z kim
    sie dzialo. chcialam uzyskac odpowiedzi na zadane pytania. oto
    pytania które zadalam, zastanawia mnie który moment jest
    niezrozumialy...
    "1.czy komornik ma prawo nieudzielic mi informacji czego dotyczy
    zadłuzenie?
    2.co mi grozi jesli nie bede tego spłacac (nawet jesli sie okaze ze
    słusznie), bo po prostu nie mam z czego, wszystko co mialam mi
    skradziono. pieniadze z mojej pracy wystarczaja
    na przezycie i spłate długów zaciagnietych tuz po kradziezy. nie mam
    nic wartosciowego (nawet lodówki).
    3.czy komornik z pl moze mnie scigac za granica? czy musze mu podawac
    moj aktualny adres i miejsce pracy?
    4.czy moze wejsc na konto zagraniczne? "

    ....> Jak widać metoda wstrząsowa działa.....
    > Nie jestem z półświatka, więc daruj sobie tę grypserę. Zamieszczasz
    > posty na publicznej LIŚCIE DYSKUSYJNEJ, więc każdy może je komentować
    > w dowolny wybrany przez siebie sposób.

    jesli szukasz sensacji to musisz znalezc inny watek. albo lepiej
    znalezc inne hobby, np zbieranie znaczkow....