  • Data: 2011-02-05 16:04:28
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/5/2011 4:24 AM, cyrena wrote:

    > zadajac konkretne pytania licze na konkretne odpowiedzi

    to u prawnika,
    tutaj mozesz liczyc tylko na tyle na ile inni maja ochote.

    a nie
    > dochodzenie co, kiedy i z kim sie działo. ja wiem co, kiedy i z kim
    > sie dzialo. chcialam uzyskac odpowiedzi na zadane pytania. oto
    > pytania które zadalam, zastanawia mnie który moment jest
    > niezrozumialy...

    > "1.czy komornik ma prawo nieudzielic mi informacji czego dotyczy
    > zadłuzenie?

    nie, ma ci przysłać tytuł egzekucyjny
    z tym, ze niekonicznie musi to zrobi juz zaraz natychmiast i przez telefon.

    > 2.co mi grozi jesli nie bede tego spłacac (nawet jesli sie okaze ze
    > słusznie), bo po prostu nie mam z czego, wszystko co mialam mi
    > skradziono. pieniadze z mojej pracy wystarczaja
    > na przezycie i spłate długów zaciagnietych tuz po kradziezy. nie mam
    > nic wartosciowego (nawet lodówki).

    grozi ci tylko tyle, ze zabierze ci to co sie da,
    jak nic nie masz to sie nie da.
    komornik odpisze wierzycielowi, ze nic nie masz, a wierzyciel ma 10 lat
    na powtorne udanie sie do komornika, i tak w kolko. w efekcie kiedys na
    emeryturze cie dorwie, a potem twoich spadkobiercow o ile ktorys nie
    bedzie swiadom, ze masz komorniak na karku i spadek przyjmie.

    > 3.czy komornik z pl moze mnie scigac za granica?

    bezposrednio nie, bo komornik działa na podstawie polskiego prawa, ktore
    za granica nie obowiazuje, co nie oznacza, ze uzyskanie tytulu
    egzekucyjnego za granica jest niemozliwe.

    > czy musze mu podawac
    > moj aktualny adres i miejsce pracy?

    glowy nie dam, ale nie.

    > 4.czy moze wejsc na konto zagraniczne? "

    sam nie, ale bez problemu mogą to uzyskac na podstawie lokalnego prawa.
    komornik tego robil nie bedzie, ale wierzyciel moze o to wystpaic. jak
    wyzej..

    > jesli szukasz sensacji to musisz znalezc inny watek. albo lepiej
    > znalezc inne hobby, np zbieranie znaczkow....

    zwolnij, ty ty prosisz o rade, a nie grupa ciebie.
    ignoruj posty ktore cie nie interesuja, jak sie zaczniasz stawiac, to
    uzyskasz efekt dokladnie odwrotny do oczekiwanego.