  • Data: 2011-02-14 08:20:18
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl>

    > Nieistotny niuans w kwestii meritum. Sprawa nie dotyczyła
    > rozróżnienia techniki push od pop.

    Ale tu nie ma rozróżnieniu push od pop :-) Zarówno listy jak i grupy
    działają pod tym względem identycznie. Przesyłki rozsyłane są po świecie by
    dotrzeć najbliżej użytkownika jak to możliwe. Mogą trafiać równie dobrze do
    serwera pośredniczącego z którego dopiero będzie je trzeba pobrać (pop) jak
    i wprost do aplikacji przyjmującej je i przedstawiającej użytkownikowi
    (push). Inny jest tylko sposób dystrybucji. No nie ta grupa, ale myślę, że
    nikomu nie zaszkodzi.