  • Data: 2011-02-09 08:44:21
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyrena wrote:

    > jakby babcia miala wasy... gdyby wlasciciel domu zyl, to by domu nie
    > przejeto, nie zburzono, ja mieszkalabym sobie spokojnie, odebralabym
    > pismo, po drodze nie narazajac sie na utrate wszystkiego co mialam
    > itd... jesli chodzi o telefon z firmy windykacyjnej to sprawa chyba
    > ucichla. najpierw "jakos" odnalezli moja matke i dzwonili do niej. od
    > niej sie dowiedzialam ze dzwonili, wiec oddzwonilam. jak sie
    > dowiedzialam o co chodzi, to poprosilam o rozpiske za co komu, ile i
    > dlaczego. po otrzymaniu takiej mailowej informacji, oddzwonilam i
> [...]

    Nie "tak musi być", tylko będzie jak sąd postanowi.

    Jak oni przedstawili wystawione faktury na ciebie w sądzie w
    postępowaniu nakazowym, sąd cię "zawiadomił" na nieistniejący adres,
    nie złożyłaś sprzeciwu na czas (bo nie wiedziałaś o postępowaniu), to w
    majestacie prawa uznano te rachunki za prawdziwe i słuszne, i komornik
    będzie ściągał.

    Uwierz, sporo firm windykacyjnych wykorzystuje sytuację że wiele osób
    wyjechało za granicę nie zostawiając adresu kontaktowego, i to że w
    polskim prawie jest chytra instytucja "zawiadomienie strony za pomocę
    nieodebranego listu poleconego" - i w efekcie biegają do sądu z
    wątpliwymi wierzytelnościami, i wygrywają.

    --
    Pozdro
    Massai