  • Data: 2011-02-04 14:36:45
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ława napisal:
    > Ja bym się nie zdziwił jakby się okazało, że te 12 tysięcy to "zaległy
    > czynsz" od tej właścicielki lokalu, co ciebie okradła...

    Hm, czekaj! Jedna rzecz mnie intryguje. Cyrena napisała, że wyjechała
    zagranicę. W jaki więc sposób właścicielka ją okradła? Czy przypadkiem
    Cyrena nie przemilczała kilku istotnych fragmentów? Jak wyglądał wyjazd?
    To nie było przypadkiem porzucenie wynajmowanego mieszkania wraz zawartością,
    niepłacenie czynszu, niepozostawienie adresu do odbioru przesyłek?
    A po kilku latach radosny powrót i zdziwienie, że właścicielka weszła
    do mieszkania porzuconego przez wynajmującego, wywaliła rzeczy
    i zmieniła zamki? Nie wiem, ale brakuje mi w relacji Cyreny tych
    istotnych fragmentów. Może faktycznie to właścicielka teraz ją
    ściga za zaległy czynsz, a Cyrena dla ściemy próbuje kontrować
    oskarżeniem o kradzież.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek