  • Data: 2010-01-23 13:51:44
    Temat: Re: komisja hazardowa
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "mi" <m...@o...pl> wrote in message
    news:39da.0000048e.4b5a383f@newsgate.onet.pl...
    >> faktycznie tak bylo?
    >
    > WSI24 podała, że wrócił po 6 minutach.

    przyznaje ze z czasow poprzedniego ustroju wspominienia mam raczej
    malo konkretne bo i gowniarz bylem, ale jakos mam wrazenie ze teraz
    jest znacznie gorzej jezeli o podejscie wladzuchny do obywatela chodzi

    jakos mam odczucie ze dawniej to bylo tak sobie z naciskiem na
    "zamknij sie i do 'roboty'" a teraz jest "gadaj co chcesz, ale podatki
    maja sie zgadzac a i nie bedziemy kryli ze jestes dla nas tepym debilem"

    bo jak inaczej mozna nazwac tych wszystkich reprezentantow narodu ktorzy
    nie zadaja sobie nawet trudu zeby wykazac jakies minimum przyzwoitosci
    i po tym jak przekret nie wyjdzie zniknac w spokoju a chca wmowic
    40 milionom ludzi ze 'to nie to co myslisz' i mam na mysli caloksztalt
    wydarzen z ostatnich kilkunastu lat

    temat bardziej na pregierz, ale jest w polsce jakis polityk ktory nie mial
    solidnych problemow z prawem (z wlasnej winy, oczywiscie nie mowie o
    jakimkolwiek wyroku, bo to sie nie zdarza) albo chamsko nie sklamal w zywe
    oczy wyborcom?

    bo jakos nikt nie przychodzi mi do glowy

    absolutnie nie mam na mysli 'komuno wroc' i w zadnym razie nie twierdze
    ze 'zylo sie lepiej', ale jak czasem donosy czy newsy na nczasie
    przeczytam to sie noz w kieszeni otwiera... i tylko dziekuje ze
    telewizji polskiej nie mam bo bym zszedl byl na kurwice zapewne ;)