  • Data: 2010-05-07 08:51:41
    Temat: Re: kolizja, jak sie broniae
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > zacznijmy od poczatku, jada dwa auta jedno za drugim, to z tylu jedzie
    > szybciej, chce wyprzedzic to z przodu, jesli to skrecajacy wykonuje
    > manewr pierwszy, to tezn za nim bedzie raczej staral sie pozostac na
    > swoim pasie i hamowac, a nie kontynuowac jego zmiane, bo tam sie nie
    > zmiesci napewno, co oznacza, ze nawet jesli by sie nie wyrobil z
    > predkoscia, walilby bardziej w tyl auta, lub nawet zmiescil sie za juz
    > skrecajacym

    > nikmomu niczego nie przypisuje i nie odmawiam, wznioskuje jedynie na
> [...]

    Radzę zatem jeszcze poczynic obserwacje, bo to, że Ty tak jeździsz, nie
    znaczy, że wszyscy tak jeżdżą.... Wyprzedzanie "na trzeciego", bądź też
    wtedy gdy nie ma takiej możliwości (w ostatniej chwili zjeżdża taki i
    pędzi po chodniku) nie jest niczym dziwnym. Widziałem takie manewry
    niejednokrotnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl