  • Data: 2006-03-29 07:30:02
    Temat: Re: kolizj i ucieczka sprawcy
    Od: "DarkDaro" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może ktoś miał podobny przypadek? Myślałem, że jeśli jest znany numer polisy
    OC to sprawa jest jasna. A tak wygląda, że
    zwiejesz z miejsca wypadku, nie przyznasz się, że prowadziłeś i jesteś
    czysty.

    Wiem, że jeżeli fotoradar zrobi fotkę to właściciel pojazdu ma obowiązek
    wskazać użytkownika pojazdu. Jeżeli nie wskaże to płaci sam. Dlaczego
    policja nie może przesłuchać właściciela? Czy właściciel zeznał , że auto mu
    skradziono ?

    --
    PZDR
    Mroczny Daro