  • Data: 2006-03-29 08:38:30
    Temat: Re: kolizj i ucieczka sprawcy
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt czegoś takiego nie "uznaje", bo nie ma do tego prawa.

    Nie napisałem "chyba", umknęło mi widać ;-). Sam też nie jestem pewny tego,
    aczkolwiek czytałem już że takie przypadki były. Nie wiem tylko czy np. nie
    skończyły się w sądzie :-).

    > Nieważne kto by nim kierował. Może postrasz sądem?
    >
    > No właśnie mi też to wygląda na jakieś dziwne wybiegi ubezpieczyciela.
    > Przecież nikt nie musi być kierującym żeby OC wypłaciło odszkodowanie.

    Dokładnie jest jak piszesz :-). Pożyczę auto koledze, on pyrgnie kogoś, a i
    tak kasa idzie z OC mojego auta. Bez sensu to jakoś wygląda... Albo kolega
    Marek coś ściemnia ;-)))