  • Data: 2005-07-01 09:09:50
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "RB" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:da0on6$emn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "RB" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wielu oznacza, ze niestety nie wszyscy:-/
    >
    > HaNkA
    Tu rzeczywiście się gubię w rozumieniu cię: żałujesz, że niestety nie
    wszyscy doświadczyli uderzenia w głowę, czy że nie wszyscy, którzy tego
    doświadczyli, przeżyli to?
    W moim poście nie określiłem ilu z doświadczonych pozostało normalnymi, więc
    czepianie się słowa "wielu" w kontekście normalności było z twojej strony
    nieuzasadnione.

    Przyznam ci rację tylko w tym, że nie należy tego podwątku publicznie
    kontynuować, bo rzeczywiście zaczyna to wyglądać jak rozmowa głupiej z
    nienormalnym. Ale nie bierz sobie tego tak poważnie:) i nie rób takich
    kwaśnych min :-/