  • Data: 2005-07-01 14:25:54
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "for" <g...@h...com> napisal w wiadomosci
    news:yZbxe.34$gD5.9@trndny06...

    > To na sprawcy ryzyka ciazy przewidzenie ryzyka i zabezpieczenie,

    I slicznie. A zaczelismy od tego, ze ktos sie bal, ze jego dzieci przeloza
    lapy przez ogrodzenie. Trudno od wszystkich sasiadów i ludzi w okolicy
    wymagac bog wie czego tylko dlatego, ze samemu ma sie dziecko i nie chce sie
    kiwnac palcem, aby zapewnic mu bezpieczenstwo. Kazdy samochod jest
    zagrozeniem dla mego dziecka, czy to oznacza, ze mam domagac sie wstrzymania
    ruchu przed moim domem bo np moje dziecko moze wybiec na ulice? Albo np do
    mnie "przyjada wnuczki z odleglego miejsca i wbiegna zeby zobaczyc nowe
    otoczenie" i nie beda swiadome ze to taka ruchliwa ulica? Nie dajmy sie
    zwariowac - nad opiekunami/rodzicami ciazy obowiazek opieki nad dzieckiem -i
    nawet ma swoje odbicie w kodeksie Wlasciciel psa dopelnil staran - kojec,
    pies za plotem. Jak uwazasz, ze to malo to albo robisz cos we wlasnym
    zakresie, albo wzywasz SM, pod warunkiem, ze masz jakies podstawy do takiego
    wezwania. Proste, nie?

    HaNkA