  • Data: 2005-06-29 16:28:36
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d9ugha$kpa$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jest, ale to nie znaczy ze mamy obowiazek udzielac ci darmowych porad
    > prawnych. Jezeli problem nas zainteresuje to chetnie go omowimy, ale ty
    > robisz tutaj wielka awanture, obrazasz uzytkownikow bo boisz sie ze twoje
    > dzieci nie sa na tyle madre zeby nie draznic psa sasiada. Jezeli tobie nie
    > chce sie zakrywac siatki to czemu sasiadowi mialo by sie chciec przeniesc
    > psa?
    > Porada prawna kosztuje okolo 150 PLN, nie widze zadnego powodu dla ktorego
    > mielibysmy ci podarowac 150 zlotych.
    > Pozdrawiam

    1 jaka awantura? zadałem pytanie
    2 kogo i czym obraziłem?
    3 obowiązku rzeczywiście nie masz więc jak nie chcesz to nie odpowiadaj
    4 nie chodzi o to czy mi sie chce przykrywać siatke
    5 dziecko to dziecko, mozna dołożyć wszelkich starań a i tak się przewróci,
    i nie mów że drażnią psa bo nic na ten temat nie wiesz