  • Data: 2005-06-29 17:20:16
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dlaczego sugerujesz że moje dzieci są durne? chyba że tak ogólnie mówiłaś bo
    niektóre sprawiają takie wrażenie (moje czasem też ;) ) chciałem sie dogadać
    z sąsiadem ale to trudny człowiek z wszystkimi wojuje dla przekory, "jestem
    na swoim i ugryźcie mnie w d.." jemu nic nie przeszkadza jak by ten kojec
    przesunął (wiem, wiem nie musi) ma tam i tak budynki gospodarcze i te pół
    metra go nie zbawi, chciałem mu nawet pomóc ale on to ma w dup... , dlatego
    zapytałem czy prawnie można to jakoś rozwiązać ale widze że nie ma sensu.
    dzięki za wszystkie sensowne odpowiedzi, za bezsensowne też ;)