  • Data: 2003-02-28 22:39:10
    Temat: Re: kodeks cywilny / "zdalna" umowa
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > A poza tym nie wiem jaki *cel* weryfikacji danych miał
    > na uwadze pytający :) (może "żeby mu zapłacili" ?)

    Chodzi o to ze pewna firma oskarza mnie o nie zaplacenie 3 FV
    za uslugi telekomunikacyjne wystawione w '99 / '00 przez nich,
    po otrzymaniu zamowienia droga e-mail (niby odemnie) na ich
    uslugi.

    Zamowienia nie skladalem ja - ktos musial mi zrobic glupi
    "kawal" :) Wiem, ze i tak mam sprawe wygrana bo kazdy
    biegly stwierdzi, ze zamowic w ten sposob mogl kazdy podajac
    falszywe dane, firma nie potwierdzila ich i odrazu zaczela
    wysylac do mnie FV (nie ma zadnej umowy, zadnego podpisu,
    a jedynym dowodem swiadczacym ze to niby ja zamowilem jest
    kartka czystego papieru z wydrukowanymi moimi danymi - niby
    to kopia maila otrzymanego odemnie (nie ma nawet naglowkow..).

    Przygotowalem juz sprzeciw ale szukam jak najwiecej paragrafow
    na swoja obrone, stad to pytanie :)

    Swoja droga uwazam za szczyt, ze po pierwszej "rozprawie" w
    trybie uproszczonym (sad grodzki w chrzanowie) sad na podstawie
    tych SMIESZNYCH pseudo-dowodow nakazal mi zaplacic
    zaleglosci! Przy czym jedna z faktur ulegla przedawnieniu w 2002r,
    jak sprawy jeszcze nie bylo w sadzie... POLSKA!
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006