  • Data: 2005-10-03 05:21:07
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "flashi" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dhp6b2$s02$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    > napisał w wiadomości
    waw.pl...

    > Nie, jeśli chcę wejść, to wchodzę i nikt nie ma prawa mnie zatrzymać,
    > chyba, ze w celu sprawdzenia posiadania przeze mnie biletu lub karty
    > klubowej. To wynika z ustawy o ochronie osób i mienia.

    no bez przesady ... w takim razie wlaze na zaplecza, wlaze do zakladow
    pracy, itp itp ... ooo moge wejsc na Policje nawet do np skladu amunicji ...
    przeciez moge wejsc gdzie chce ... no bez przesady ... cos mi sie zdaje ze
    tracimy w prawie zdrowy rozsadek jak amerykanie ... tutaj nie chodzi o prawo
    tylko o wlasnie zdrowy rozsadek.
    Wezmy np klub go-go itp ... niby wejsc moze kazdy, jednak tresci w srodku
    wyraznie sa powyzej 18 lat. Wpuszczam 16 latka bo przeciez kupil bilet i
    moze wlazic gdzie chce... w tym momencie wpada policja i co robi zamyka
    lokal z powodu rozpowszechniana pornografi wsrod nieletnich :) czy to
    normalne jest ? a moze sie myle i jest inaczej