  • Data: 2005-10-03 09:45:12
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego nie skorzystasz jednak z tego kursu, który proponowałam ci
    > jakiś czas temu? A jeśli tak strasznie nie chcesz skorzystać, to może
    > przynajmniej nie pisz w ilościach hurtowych. Wtedy więcej czasu
    > zostanie ci na czytanie i myślenie. Jest jeszcze jedno
    > połowiczne rozwiązanie: powstrzymaj się od komentowania przynajmniej
    > moich postów, bo najwyraźniej niewiele z nich rozumiesz. EOT

    nie badz dziewcze bezczelna, pytasz sie jak ochroniarz ma rozpoznac czy
    uzsadnionym bedzie niew wpuszczenie
    mlodego w przypadku wrecz oczywistym czyli w klubie ze striptisem (bo w
    galezi w ktorej glos zabralas wlasnie
    o tym jest mowa) .

    Jezlei pytasz ogolnie to badz laskaw to dopisac albo zabrac glos w innej
    galezi.

    P.