  • Data: 2005-10-03 05:32:12
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dhp9ju$73$1@inews.gazeta.pl>, Przemek R... wrote:

    > galaz:
    >
    > 1.
    > "A jeśli to lokal ze striptizem czy jeszcze ostrzejszymi atrakcjami? Czy
    > także wówczas nie można ustalić granicy wieku dla gości? Jeśli 14-latek
    > tam wejdzie to kto będzie odpowiadał za jego demoralizację?"
    > 2.
    > "Można, ale nie zarządzenie bramkarza, tylko ustawą. W Polsce takiej
    > ustawy nie ma. Może i powinna być, ale w chwili obecnej nie ma."
    > 3.
    > "przesadzasz, akurat w takiej sytuacji z pewnością będzie to uzasadniona
> [...]

    Dlaczego nie skorzystasz jednak z tego kursu, który proponowałam ci
    jakiś czas temu? A jeśli tak strasznie nie chcesz skorzystać, to może
    przynajmniej nie pisz w ilościach hurtowych. Wtedy więcej czasu
    zostanie ci na czytanie i myślenie. Jest jeszcze jedno
    połowiczne rozwiązanie: powstrzymaj się od komentowania przynajmniej
    moich postów, bo najwyraźniej niewiele z nich rozumiesz. EOT

    Renata