  • Data: 2005-10-02 19:20:35
    Temat: Re: klub od 18 lat - jak zwejsciami nie letnich
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w wiadomości
    news:slrndk0ae9.6ke.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > No ale mówimy o kinach, nie o teatrach, a te chyba nie są
    > dotowane. Poza tym mam np. zniżkę na kartę Nokki. Tego raczej
    > nie ma w ustawie? A w Sklepie Podróżnika mam zniżkę na kartę Warty,
    > w okolicznej pizzeri mam zniżkę, bo często przychodzę i mnie tam
    > znają:) Jest ustawa na znajomości?

    Oczywiście, ze nie ma. Taż już dawno piszę, że jedyny w miarę legalny
    sposób rozwiązania tego, to właśnie owe zniżki. Czyli droga wejściówka
    (załóżmy 1000 zł) i zniżka 99% dla osób pełnoletnich. W tym wypadku
    przynajmniej nie popełniamy przestępstwa.

    Oczywiście ktoś może słusznie zauważyć, że cena nieadekwatna do usług.
    Zastanawiam się, jakie to może spowodować skutki.