eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoklient nie zaplacil za faktureRe: klient nie zaplacil za fakture
  • Data: 2006-03-09 18:45:27
    Temat: Re: klient nie zaplacil za fakture
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik andy napisał:
    > Witam
    > Wykonalem dla jednego klienta stronę www.
    > Klient bardzo nalegal na termin i szybko strona zostala zrobiona. Wyslalem
    > do klienta fakture VAT za z platnoscia na przelew i niestety od tego czasu
    > klient sie nie odzywa. Zachowlalem sie jak naiwniak! Nie dość że nie
    > dostalem zaplaty za moją robote to jeszcze musialem doplacić (podatki).
    > Teraz nie moge się do niego dodzwonic ani nie odpowiada na majle.
    > Niestety nie posiadam podpisanej z nim umowy a wszystkie usalenia były przez
    > telefon lub majla. :(
    > Posiadam całą korespondencję majlową i jego hasła do domeny itd.
    >
    > Czy jest jakiś sposób aby odzyskać pieniądze za tą fakturę?
    > Może sąd pomoże?
    >
    > Andy
    >
    >
    Jesli znasz haslo to nie mozesz zablokowac mu strony i umiescic tam
    krotka iformacje z opisem sytuacji?

    pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1