  • Data: 2006-09-22 08:47:24
    Temat: Re: kilka pytań o weksle
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > To poniżej:
    > http://weksel.pl/
    > ...przeczytałeś?

    Wiele razy (przed zadaniem tego pytania). Nie powiem żebym wszystko
    zrozumiał, więc dlatego kilka teoretycznych wątpliwości nurtujących mnie
    staram się wyjaśnić na grupie.

    > Skoro odbiorca weksla się zgadza, to co wadzi zapisać jakąś regulację
    > w deklaracji wekslowej?

    Hmm, a czy deklaracja nie ma służyć tylko do określenia za jakie
    zobowiązanie ma być weksel zapłatą?.

    Jakoś niezupełnie sobie wyobrażam taką deklarację o której mówisz, może
    jakiś przykład?

    p. m.