    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kiedy mastąpi zatarcie skazania?
    Date: Fri, 7 Apr 2006 23:18:32 +0200

    Użytkownik "emka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e16h07$qfr$1@opal.futuro.pl...

    > Czy dobrze rozumiem, że mogę daną kwotę wpłacić np. w ratach albo całą
    nawet
    > w lutym 2009 roku???

    Tak.

    > Czy muszę w sądzie przedkładać dowód wpłaty (czyli, że szkoda została
    > naprawiona?)

    Nie musisz - chyba, ze pokrzywdzony napisze do sadu pismo, ze kasa nie
    dotarla.

    > Co by się stało, gdyby jednak kwoty nie wpłacono???

    Moga Ci odwiesic kare... Mozesz zaplacic tyle, ile bedziesz w stanie. Po
    zakonczeniu okresu proby sad bedzie mial zaledwie pol roku na ewentualne
    odwieszenie kary.

    > Kiedy zostanie usunięty wpis z Krajowego Rejestru Skazanych i czy
    ewentualnie w
    > tym przypadku można starać sie o wcześniejsze usunięcie wpisu z KRS-u???

    Generalnie po uplywie tego pol roku, o ile nie odwiesza Ci kary.
    Na wczesniejsze usuniecie nei ma szans - chyba ze wplacisz te kwote np. juz
    teraz.

    Pozdrawiam
    SDD