  • 1. Data: 2006-04-07 20:10:47
    Temat: kiedy mastąpi zatarcie skazania?
    Od: emka<e...@i...pl>

    poproszę o pomoc w następującej kwestii:

    wyrok ogłoszono 13 lutego br. Wydano następujący wyrok: 1 rok w zawieszeniu
    na 3 lata oraz naprawienie szkody (w postaci wpłaty odpowiedniej kwoty).
    Naprawienie szkody ma nastąpić w okresie próby.

    Czy dobrze rozumiem, że mogę daną kwotę wpłacić np. w ratach albo całą nawet
    w lutym 2009 roku???

    Czy muszę w sądzie przedkładać dowód wpłaty (czyli, że szkoda została
    naprawiona?)

    Co by się stało, gdyby jednak kwoty nie wpłacono???

    Kiedy zostanie usunięty wpis z Krajowego Rejestru Skazanych i czy ewentualnie w
    tym przypadku można starać sie o wcześniejsze usunięcie wpisu z KRS-u???

    Dziękuję z góry za pomoc :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-07 21:18:32
    Temat: Re: kiedy mastąpi zatarcie skazania?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "emka" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy dobrze rozumiem, że mogę daną kwotę wpłacić np. w ratach albo całą
    nawet
    > w lutym 2009 roku???

    Tak.

    > Czy muszę w sądzie przedkładać dowód wpłaty (czyli, że szkoda została
    > naprawiona?)

    Nie musisz - chyba, ze pokrzywdzony napisze do sadu pismo, ze kasa nie
    dotarla.

    > Co by się stało, gdyby jednak kwoty nie wpłacono???

    Moga Ci odwiesic kare... Mozesz zaplacic tyle, ile bedziesz w stanie. Po
    zakonczeniu okresu proby sad bedzie mial zaledwie pol roku na ewentualne
    odwieszenie kary.

    > Kiedy zostanie usunięty wpis z Krajowego Rejestru Skazanych i czy
    ewentualnie w
    > tym przypadku można starać sie o wcześniejsze usunięcie wpisu z KRS-u???

    Generalnie po uplywie tego pol roku, o ile nie odwiesza Ci kary.
    Na wczesniejsze usuniecie nei ma szans - chyba ze wplacisz te kwote np. juz
    teraz.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-04-08 13:31:51
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > ewentualnie w
    >
    > Generalnie po uplywie tego pol roku, o ile nie odwiesza Ci kary.
    > Na wczesniejsze usuniecie nei ma szans - chyba ze wplacisz te kwote np. juz
    > teraz.

    W wypadku warunkowego zawieszenia wykonania kary nie w ogóle możliwości
    wcześniejszego zatarcia skazania.