eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus › Re: karta sim plus
  • Data: 2004-07-19 09:24:54
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kuba pisze:

    > ciach
    >> A na MOJ ROZUM karta telefoniczna:
    >>
    >> NIE JEST TOWAREM.
    >
    > Jest towarem.
    > Tak jak bilety do autobusu, amunicja do pistoletu i toner do drukarki.

    Nie jest towarem JAK BILET, JAK KARTA postojowa,

    w przeciwienstwie doamunicjidopistoletu,
    tonera dodrukarki i papieru do d.... (toaletowego)

    >> Karta jest dowodem zakupu uslugi.
    >
    > Dowodem zakupu moze być tylko paragon lub faktura
    > (w wyjatkowych okolicznosciach gwarancja)
    > Karte można znaleźć na smietniku. :-))

    Bilet tez moze byc, poza tym nie chodzi o "dowod ksiegowy"


    >>
    >> Ma tez oprocz "zdrapki" swoj numer seryjny
    >> i operator WIE jaki ma byc pod zdrapka numer.
    >
    > Jest to numer towaru.

    Zart... ale slaby...

    >> Nalezalo sprawy zwiazane z usluga zalatwiac z uslugodawca,
    >> z nim Pan zawarl umowe tak o sulugio telefoniczne,
    >> jak i o sposob ich oplacania.
    >
    > Niekoniecznie.
    > Wraz z zakupem towaru kupuje Pan również gwarancje.

    A karta niej est towarem..

    > I - standardowo - przysługuje Panu prawo ze skorzystania z niej lub z
    > rękojmi.
    > Firma nie będąca klientem finalnym
    > tylko pośrednikiem nie jest objęta prawami konsumenta. :-((
    > I tu się zaczyna szopka.

    Zaczyna sie szopka, bo sprzedawca karty niemainej drogi rozpatrzenia
    "reklamacji", jak zwrocic sie do do dostawcya itd, itd a ten do operatora..

    Jednej takiej klientce zrobilem raz "taki mumer", bo baaardzo chciala,
    i tak, jak ty upierala sie... wiec "dla dobrego imienia ..."

    Zawiozlem karte do TPSA i dokladnie w terminie przeslalem
    odpowiedz TPSA reklamujacej..

    > Bo w tym przypadku obowiązują zasady Kodeksu Handlowego.
    > Czyli nie ma sztywno określonej (jak w przypadku praw konsumenta)
    > daty naprawy, zamiany czy zwrotu towaru.

    Jeszce raz..
    Kata niejet towarem... Sprawdz sbie PKWiU karty - uslugi ....

    > I dla tego sprzedawcy wolą odsyłać do usługodawcy
    > - bo zrzucają z siebie odpowiedzialność za towar.

    Pleciesz bzdury..
    Odsyla sie lkientow do uslugodawcy boto on "kwestionuje" cos w karcie,
    by sie nie bawic w glushy telefon..
    GDYBY karta byla "falszywa" wtedy wlasciwy bylby nie sprzedawca a
    prokurator.

    > Ale "image" firmy (w tym przypadku Polkomtela) buduje się właśnie na
    > kontaktach z klientem
    > m.in. na załatwianiu takich przypadków - wiec każdy szanujący się
    > usługodawca
    > (który nie jest monopolistą) chętnie takie problemy powinien rozwiązywać.
    > Ale na gruncie naszego kraju...

    No WLASNIE DLATEGO nalezy sie zwrocic do uslugodawcy.
    On jest "emitentem" karty on taki sposob oplatyzaproponowal,
    on rozporwadzil karty a nie posrednicy, ktorzy karty "sprzedaja".

    Pozdrowienia

    Boguslaw

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1