  • Data: 2004-07-21 09:39:54
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X> szukaj wiadomości tego autora

    Boguslaw Szostak wrote:
    > Faktura za rowar tez ?
    > (faktura tez jest "przedmiotem materialnym"

    A masz wątpliwości? :)

    > Jak zaplacisz "za fakture" i od srodze domagazynu desz ci ja zachlapie
    > i nie wydadza towaru to tez uznasz, ze kupiles "wadliwa fakture" ?

    Tak co do zasady, to przy reklamacji istotna jest chwila wydania...

    > A jak sobie czesc biletu niechcacy "zdrapiesz" to co zareklamujesz ?

    Zareklamować mogę ;) , efektu nie będzie, bo w chwili wydania towar był
    zgodny z umową.

    > Czlowiek kupil usluge. I niemoze z niej skorzystac, bo zdrapal
    > sobie numer.. ktory mial podac operatorowi.
    >
    > CO konkretnie chce reklamowac ?

    W tym wypadku - mógłby wadliwość wydrukowania dokumentu.
    Nie dyskutujemy o konkretnym człowieku, a o Twoich ogólnych
    twierdzeniach. :)

    KG