    From: Czarek Gorzeński <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta sim plus
    Date: Fri, 16 Jul 2004 10:47:18 +0200

    - wrote:
    > W tym przypadku nie moge reklamowac dostwcy jako nezgodne z umową bo
    > karty otrzymujemy zafoliowane. Ja sam jakby przyczyniłem sie do jej
    > powiedzmy uszkodzenia ale to dlatego ze farba przykrywająca telekod
    > odrywała sie razem z cyferkami pod spodem.

    Ja rozumiem, ale na mój rozum karta-zdrapka z definicji służy do
    zdrapania jakiegoś fragmentu, aby mozna zobaczyć to, co jest pod spodem.
    Taka jest po prostu jej funkcja. Także fakt, iż po zdrapaniu uszkodzeniu
    uległ zapis znajdujący się poniżej świadczy o tym, że towar nie nadaje
    się do celu, do jakiego został wyprodukowany i sprzedany - tak więc jest
    niezgodny z warunkami umowy, niespełanijąc swoich funkcji. Źle rozumuję?

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński