eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokarta sim plus › Re: karta sim plus
  • Data: 2004-07-16 08:58:55
    Temat: Re: karta sim plus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <c...@C...Gorzenski.private>, Czarek Gorzeński wrote:
    > - wrote:
    >> Powiedzieli mi zebym reklamował w miejscu zakupu.
    > Hmmmm... znaczy jak to jest? Zawsze sądziłem, że sprzedający przyjmujący
    > towar w ramach niezgodoności z umową może go dalej reklamować u
    > producenta / dystrybutora / swojego dostawcy... nie miałem racji?

    Tak, ale to na zasadzie normalnej cywilnej odpowiedzialności:
    Art. 12.
    1. W przypadku zaspokojenia roszczeń wynikających z niezgodności towaru
    konsumpcyjnego z umową sprzedawca może dochodzić odszkodowania od
    któregokolwiek z poprzednich sprzedawców, jeżeli wskutek jego działania
    lub zaniechania towar był niezgodny z umową sprzedaży konsumenckiej. Do
    odpowiedzialności odszkodowawczej stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego o
    skutkach niewykonania zobowiązań.

    > Procudent / dystrybutor może dostarczyć sprzedawcy każdy bubel i - jeśli
    > nie dał na niego gwarancji - spradawca zostaje z pieniędzmi wyrzuconymi
    > w błoto? Wydaje mi się to nielogiczne. Może w Plusie należałoby sprawę
    > załatwiać nie jako konsument, tylko właśnie jako dostawca, któremu
    > zwrócona została uszkodzona karta?

    Nie sądzę aby wyszło tak mniej boleśniej. Poza tym nie jestem pewny na ile
    stosuje się tu niezgodność a na ile wchodzi to w zakres ustawy o
    telekomunikacji której w tej chwili nie mam czasu poprzeglądać.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1