  • Data: 2014-06-09 20:25:20
    Temat: Re: karne zlomowanie samochodu?
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-09 10:02, Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > W innych krajach niektórym przestępcom (a także piratom drogowym) w
    > ramach "dowalenia" złomują ich protezy ego ("wypasione fury").
    >
    > Czy w ramach polskich przepisów wchodziło by to w grę?
    >
    > Chodzi mi np. o tego debila co ostatnio szalał BMW po Warszawie...

    Wszyscy przyjęli film za autentyk i mówią o 200km/h po Warszawie.
    I już nawet wyroki wydają.
    A może to tylko prowokacja i zręczny montaż komputerowy filmu.
    Nie takie efekty widzi się w kinie. Kolory też można na filmach zmieniać
    i dodawać. A jak słychać, odpowiednią kasą na wynajęcie specjalistów
    facet dysponuje.
    Np. ta jazda po Solcu przy szpitalu wygląda bardzo nierealnie.
    A cel? Np. sprowokować policję z którą ma na bakier.
    I pośmiać się z oburzonych mądrali w telewizji i Internecie.
    A w sądzie może okazać się, ze to odpowiednio zmontowana fikcja.
    I kto wtedy będzie debilem?