  • Data: 2004-11-29 21:11:17
    Temat: Re: kara za brak oznaczenia DG
    Od: GT! <c...@m...sig> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jednoosobowa działalność? Czyli firma nazywa się "Imię Nazwisko -
    > wymyslona nazwa firmy"?

    "nazwa, imie nazwisko" czyli mozna powiedziec, ze jest tak jak mowisz.

    > Masz może imię i nazwisko na drzwiach/bramie/whatever?

    Mieszkam w bloku i nie mam nic takiego. Mieszkanie nalezy do mojej mamy i
    nawet jej nazwiska nie ma na domofonie (zgodnie z ustawa o ochronie danych
    osobowych).

    > Bo zasadniczo przy tkaiej jednoosobowej działalności jej faktyczną nazwą
    > jest imię i nazwisko danej osoby. Sama nazwa firmy - to tylko taki dodatek.

    Z tego wynika, ze zle naklejki zamowilem :(
    Mam nazwe firmy (bez imienia i nazwiska) i rodzaj wykonywanej dzialalnosci.
    Jesli to cos pomoze to moge zmowic nowe naklejki z imieniem i nazwiskiem.

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl