  • Data: 2007-10-01 08:54:32
    Temat: Re: kamieniołom
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 Sep 2007, Atlantis wrote:

    > Mam pytanie co do następującej sytuacji:
    > Jest w miejscowości kamieniołom, otoczony pasem lasu i zieleni, trochę dalej
    > zabudowanie - i to nie jakieś pojedyncze domu, ale całkiem mocno zaludniony
    > teren, na którym wciąż powoli trwa zabudowa.

    Tak trochę OT: właśnie to ostatnie jest zastanawiające.
    Czy ktoś w gminie jest na tyle... no mądry inaczej to bardzo oględne
    stwierdzenie, czy też budynki są "nielegalne"?
    Bo ten problem od czasu do czasu się pojawia - nie ma w planie
    zabudowania danego terenu, pojawiają się tam domy (np. pod przykrywką
    "zabudowań gospodarczych") a póżniej jest awantura że coś tam w okolicy
    "koliduje z mieszkaniem" :]

    pzdr, Gotfryd