    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kabel od telewizji kablowej
    Date: Fri, 1 Jul 2011 23:46:44 +0200

    > Ja!
    > "Darmowy abonament" nie ma cech darowizny,

    A czymże więc jest? Za darmo, podarowane, darowizna. NIe wiem, dlaczeog
    uważasz inaczej.

    > a taki "w zamian za prawo
    > położenia kablu" to już w zupełności, więc doliczy się do podatku

    Moment. Wymiany o tej samej wartości nie rozlicza się rabatem 100%, a
    znoszącymi się fakturami. Robisz kompensatę należności.

    > dochodowego, a nie do darowizn.

    Do dochodowego doliczyłbym, gdyby umorzyli mu należnosć, a nie skorygowali
    ją do zera.

    > I to w zasadzie tyle się chciałem przyczepić ;)

    A po analizie moich kontrargumentów?