  • Data: 2010-07-20 08:13:27
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: barabella <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SZANOWNA PANI ANNA LUBA,

    + koleżeństwo z ul. BARSKIEJ 39,

    incydentalnie odpowiadając na korespondencję pani mgr MONIKI RYDZAK,
    która w swoim piśmie , znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38 była
    UPRZEJMA nie zrozumieć mojej korespondencji wg dat 24.06, 28.06 oraz
    6.07.2010, cytuję: "uprzejmie informuję, że załączono ją do akt
    skargowych Pana, albowiem jej niezrozumiała treść nie pozwala na
    zorientowanie się, w jakiej sprawie i jakiej konkretnie pomocy
    oczekuje Pan ze strony MINISTERSTWA SPRAWIEDLIWOŚCI".

    PROSZĘ więc i również dla mojej drobnej satysfakcji, o dołączenie do
    tych pism znak :: BM-III -R-051-716_10.07.08/38 PANI mgr MONIKI
    RYDZAK obecnie załączonej korespondencji ANNA LUBA=PG IV Ko1
    372_10.07.15 + PIOTR WESOŁOWSKI. + PAN ANDRZEJ POGORZELSKI-Dyr.
    POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH.

    AD MERITUM::

    Niesprzecznie z art. 7kpk POLSKICH PROKURATORÓW + art. 63 K. RP, można
    zasadnie MNIEMAĆ , że zostałem upoważniony przez poszkodowanego
    GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i kiedy przez moją skrzynkę majlową FRUWAJĄ
    JEGO "płacze" , że został źle potraktowany przez polski wymiar
    sprawiedliwości.

    BO nagle niby NAIWNE nadepnięcie na odcisk JELENIOGÓRSKIEMU
    możnowładcy-excouze le mot i krytyka, czy też RZEKOMA krytyka PRACY
    PANA LIGĘZY-OPEL z ROTARY KLUB w tle i na forum internetowym pozwoliło
    wygenerować przez 2/3 lata kwotę circa 21-26 tys. zł .

    I biedny GRZEŚ zanosi żale , że nie chcą GO schować do WIĘZIENIA za
    te QUASI długi wierzycielskie, tylko komornik i wydział wykonawczy SR /
    SO w Jeleniej Górze chcą ograbić Jego dzieci-RODZINĘ .

    PRZY całej mojej POkorze nieSKROMNEJ i minimalnej MIŁOŚCI własnej,
    trudno mi akceptować stanowisko pani prok. mgr MONIKI RYDZAK, że nie
    wiem jakiej pomocy oczekuję ws. pana GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO;;; ale
    również w sprawie pani JADWIGI BIERNACKIEJ.

    I dzięki BOGU,

    pardon , dzięki pracy przenikliwych urzędników z ul. BARSKIEJ mamy
    oto jaskółkę w sprawie GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO , w postaci
    zaangażowania panów PIOTRA WESOŁOWSKIEGO i ANDRZEJA POGORZELSKIEGO.

    WIĘC dziękuję już naZA "dzień DOBRY", jeszcze przed zachodem słońca.

    POST SCRIPTUM::

    OSOBNĄ kwestią jest forma słowna z moich listów i nawet HOLISTYCZNE
    traktowanie pewnych spraw ZJAWISK, na bieżąco dopadających-
    DOTYKAJĄCYCH nas w PO-lskim GRAJDOLE- pardon-MROWISKU.

    ALE NAWET WTEDY,

    jak na stronie 2 mojej korespondencji z dn. 24 czerwca 2010 o godz.
    12:26 pojawiają się wredne sprawy sądowe , wymagające INTERWENCJI
    [ wedle mojej subiektywnej OCENY+ ++ b. konkretne przesłanki prawne ].

    OT,

    w kazus WIKTOR ZDANOWICZ trwa mocna dyskusja/ i próba zmiany tego
    stanu rzeczy/ w sprawie BOJKOTOWANIA przez SO w JELENIEJ GÓRZE
    dostępu owego ZDANOWICZA do rzetelnej apelacji z art. 176.1 K. RP ++
    "kanciarstwo"-excouze le mot pana prokuratora rejonowego ze ZGORZELCA
    mgr ANDRZEJA NESTOROWICZA i ws. rzetelnego wyjaśnienia ASPEKTÓW
    przyznawania akcji pracowniczych ojcu pana ZADANOWICZA w ELEKTROWNI
    TURÓW [ w tle z panią asesor MAJĄ ZIELIŃSKĄ ]. KANCIARSTWO polega na
    tym, że nie mogę złożyć zażalenia na niechlujną pracę pani MAJI
    ZIELIŃSKIEJ+ JEJ nauczycieli i w formule odwołania do PO-JELENIA
    GÓRA , ul. MUZEALNA 9. ZE względu na brak dostępu do akt sprawy z art.
    156 par.5 kpk.

    KONKLUDUJĄC wątek ZDANOWICZA , PROKURATOR GENERALNY [ a rzecz ciągnie
    się jeszcze przed 31 marca 2010 , kiedy PG był MS i vice versa].

    W sprawie lex JADWIGA BIERNACKA ROWNIEŻ dochodziło do gorszących
    orzeczeń, co przez lata polski MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI bagatelizował
    ze zrozumiałych względów.

    I nawet obecnie, JAK w piśmie znak: BM-III-R-052-5398/2010/2 ,
    WARSZAWA Al. Ujazdowskie 11, 6 lipca 2010r. MINISTERSTWO
    SPRAWIEDLIWOŚCI pan prok. MARCIN ROST, "POkelnersku" ZRZUCA temat na
    ul. BARSKĄ 39.

    PRZY OKAZJI pan prok. ROST wzywa mnie do udostępnienia zgody pani
    BIERNACKIEJ , STOSOWNIE do art. 221 par 3 k.p.a - ja korzystam z
    bardziej WAŻNIEJSZEGO paraw i art. 63 K. RP strażnika konstytucji mgr
    BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

    MÓJ Ty Boże

    [ trochę nadużywam tego BOGA z roty przysięgi prokuratorsko-
    sędziowskiej],

    w aktach sprawy VI C 79/2002 SR w Zgorzelcu znajdują się moje
    umocowania w sprawie pani BIERNACKIEJ- jeśli mnie zawodna NIEKIEDY
    pamięć nad LUDZKA nie myli.

    HONORE BALZAC , ten miał pamięć do słów i sytuacji.

    Konkludując- i obecnie DLA sprawdzenia mojej WIARYGODNOŚCI może PG+MS
    uruchomić miejscowego prokuratora w ZGORZELCU -DARIUSZA KOŃCZYKA/
    ANDRZEJ NESTORowicz i w dostępie do akt VIC 79/2002 SR w ZGORZELCU
    dopaśćMOŻNA ową "zgoda na takie działanie".

    NO chyba ,

    że nadal będziemy sprawę PO-dmiatać pod dywan, mnożąc inne NIE mniej
    proceduralne PRZESZKODY. CO to się nie robi dla PROKURATORSKIEJ prawdy
    MATERIALNEJ.

    I w tej KWESTII ,

    pan PR -ANDRZEJ NESTOROWICZ ze ZGORZELCA-LUBAŃ zostanie poproszony
    oficjalnie o pomoc prawną dla MS= MARCIN ROST , chyba że pan sędzia
    TOMASZ WIRZMAN ma lepsze relacje z panią prezes SO w Jeleniej GÓRZE i
    zechcą oni= WIRZMAN+ pani SSO mgr EDYTA GAJGAŁ zrobić kolejną-
    BARDZIEJ uczciwszą WIZYTACJĘ spraw VI Nc 388/01 SR w Zgorzelcu + sygn.
    VI C 79/02 SR w Zgorzelcu.

    TYLKO ostrzegam, BĘDZIE BOLAŁO, bo pani ASR mgr AGNIESZKA WIERCIŃSKA -
    BAŁAGA , przez lata dochrapała się stanowiska V-ce prezes SR w
    ZGORZELCU.

    Taki OBCIACH PO latach! NO to MOŻE ZNOWU pod DYWAN , szanowny panie
    prof. STANISŁAWIE DĄBROWSKI z KRS-u pan SSO ŻURKA.

    RĄCZKA rączkę myje na szczytach polskiej SPRAWIEDLIWOŚCI. "WŁOSKI
    strajk polskich sędziów "w WYKONANIU pana sędziego ŻURKA. Za MAŁO
    ZARABIAMY i to podważa -obniża autorytet POLSKIEGO SĘDZIEGO .

    Autorytet PO-lskiego sędziego , nie jedno ma IMIĘ. Również , lex
    BIERNACKA, bez urazy , szanowne gremium z KRS.

    A ESTIME
    mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA "60+2"-ZIELONY
    11/13-cie years SANStravail/JOBless-jobLESS , non sans TRAVAIL
    WHISTLEblower
    ul. SZMARAGDOWA 31
    59 900 ZGORZELC / 0048 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM
    AD VOCEM:::
    http://prawo.vagla.pl/node/8973 ++=

    Propozycje współpracy rządu z obywatelami w zakresie praw podstawowych
    w sferze nowych technologii
    4 marca 2010 r.

    Szanowny Panie Prezydencie ELEEKCIE

    BRONISŁAWIE KOMOROWSKI.

    DETONATOR PIECZONKA- obok GRUPY inicjatywnej pana PREZYDENTA
    BRONISŁĄWA KOMOROWSKIEGO.

    I tak to banalny kazus GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i napierdalanka-
    excouze le mot sądowa z OPLEM pana LIGĘZY

    [ patrz także = http://prawo.vagla.pl/node/9160 + Chodzi o wyrok Sądu
    Apelacyjnego w Warszawie z 15 lipca 2010 r., sygn. I ACa 1402/09 -
    odpowiedzialność za "przedruki portalowe" +++ Pracę magisterską ,
    napisaną pod kierunkiem prof. dr. hab. Marka Safjana, PIOTR WAGLOWSKI
    poświęcił naruszeniu dóbr osobistych w internecie i ich cywilnoprawnej
    ochronie na podstawie Kodeksu cywilnego. Ukończył studia doktoranckie
    w Instytucie Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk.= http://prawo.vagla.pl/vagla.++
    http://prawo.vagla.pl/node/128]

    zaprowadziła nas na WERTEPY polskiego INTERNETU i pod strzechę pani
    ANNY STEREŻYŃSKIEJ z UKE.

    Jeżeli przydać praktycznym inicjatywom pana MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    + pan v-ce minister JACEK CZAJA w tworzeniu e-sądów w LUBLINIE i e-
    pozwów , to zapytuję szanownych DLACZEGO środowisko sędziowsko-
    prawnicze boi się INTERNETU w innych sprawach sądOWYCH.

    O przepraszam ,

    za PRZEkłamanie , art. 442 par 1 kpc + par 2

    zezwala na korzystanie z INTERNETU;; co jejakby "wsadzeniem"
    internetowej stopy w sędziowskie drzwi.

    A w przypadku OWEGO KAZUSU Grzegorza Niedźwieckiego, pytanie do
    PREZESÓW polskich sądów BRZMI.

    CZY MOŻNA UZYSKAĆ z polskiego sądu orzeczenie w sprawie= sentencja +
    uzasadnienie orzeczenia, SKORO każdy sędzia korzysta z zapisu
    komputerowego przy realizacji tego dokumentu?

    I wystarczy tylko kliknąć NA WŁAŚCIWY ADRES internetowy=IP.

    A który adres INTERNETOWY jest właściwy, SKORO WaGla -Waglewski w
    formularzu LISTU każe mi dodawać 1+3= 5 i kicha LIST nie dotrze do
    WAGLEWSKIEGO.

    A już szczególnie kiedy polska konstytucja i z art. 61.1 K. RP
    stanowi , że obywatel NIEDŹWIECKI ma prawo do informacji-TUTAJ - do
    pozwu z kancelarii adwokackiej KUBACKI i po skończonej sprawie, do
    SENTENCJI ORZECZENIA i PISEMNEGO uzasadnienia.

    GDYBY, będąc na okres czasowy w pracy w NIEMCZECH, mógł tylko przez
    internet "wezwać"PROSIĆ polski sąd do przesłania potrzebnego
    uzasadnienia, CELEM sporządzenia apelacji, do której maMIAŁ prawo
    zgodnie z art. 176.1 K. RP.

    ODBYWA się też w polskiej przestrzeni internetowej specyficzny CYRK
    pod nazwą e-WOKANDA, na STRONACH internetowych polskich sądów.

    KTO chciałby zaczerpnąć z tych e-WOKAND stosownych informacji, to się
    srodze ZAWIEDZIE.

    Każdy PREZES sądu sobie rzepkę skrobie i zamieszcza na e-WOKANDZIE
    jakieś bzdety, które nie pozwalają zorientować się o sprawie.

    I tak nadal trzeba przyjść do sądu i zrobić obchód drzwi sal
    sądowych.

    A przecież i również te informacje są zawarte w przepastnych TRZEWIACH
    sądowych komputerów.

    TYLKO jak w takiej E-wokandzie miałaby wyglądać komunikat , że w dniu
    DNIU TAKIM a owakim BĘDZIE SĄDZONY z art. 148 kk policjant , który
    zabił obywatela ZYGMUNTA WŁOCHA na Komendzie Powiatowej Policji w
    ZGORZELCU- sygn. akt TAKA i OWAKA.

    TO się nazywa BIAŁA księga red. PAWŁAsmoleńskiego z Warszawy. Uprasza
    się drrrrrrrrrr PIOTRA WAGLEWSKIEGO o wywołanie hasła ROBERT
    DZIEKAŃSKI-VANCOUVER i ZYGMUNT WŁOCH -ZGORZELEC. Niechaj żyje i
    rozkwita społeczeństwo INFORMATYCZNE pana po GRZEGORZA SCHETYNY i
    PREZYDENTA BRONISŁAWA KOMOROWSKIEGO.

    NO i drrrrrrrrrrrrrrrr BONIEGOeM, co zrozumiałe w tej wyobraźni aż po
    rok 2030 i dla wnukaMIKOŁAJA naszego pana PREMIERA.

    A teraz będzie bajka na temat narzędzi komunikacji społecznej.

    PANIE PREZYDENCIE pana prof. MARKA SAFJANA,

    ponieważ od 13 LAT BEZROBOTNY, a od 7 lat nie mogę dopchać się do
    SĄDU NAJWYŻSZEGO z moją kasacją o przywrócenie do pracy, ŚLEDZIŁEM
    nieco orzecznictwo SN wydział PRACY i Ubezpieczeń Społecznych.

    I wyśledziłem uchwałę pana SSN Józefa IWULSKIEGO, który zabraniał
    przesyłania faxem zawiadomienia o zwolnieniu z pracy członka związku
    zawodowego i wedle brzmienia zapisu art. 38 par 1 kp -do zakładowej
    komisji zw. zawodowego.

    OKAZAŁO się,

    że fax , JAKO SPECYFICZNIE przetworzona informacja elektryczno-
    elektroniczna NIE posiadał cechy "zawiadomienia na piśmie", a
    szczególnie oryginalnego podpisu kierownika zakładu.

    ALE już w art. 38 par 3 kp organizacja ogólnokrajowa nie musiała
    być powiadamiana na piśmie, TYLKO expressis verbis "KIEROWNIK
    przedstawia sprawę ogólnokrajowej organizacji związkowej".

    A owo przedstawianie sprawy MOGŁO SIĘ już odbywać drogą fax-OWĄ , jak
    mniemam do dzisiaj, panie prof. LECHU GARDOCKI.

    CZY też nie mogło, szanowne ZGROMADZENIE WSZYSTKICH SĘDZIÓW SĄDU
    NAJWYŻSZEGO??? NIECHAJ żyje i rozkwita GRAMATYCZNA wykładnia polskiego
    prawa;;; w zderzeniu z NOWOCZESNOŚCIĄ