  • Data: 2010-07-21 17:06:02
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-21 11:43, Użytkownik barabella napisał:

    > Problem w tym, że ja tej sentencji wyroku ani na oczy nie widziałem
    > ani na uszy nie słyszałem
    >
    > Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
    > odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
    > kapturowych orzeczeń"

    Czyli w dalszym ciągu próbujesz udawać mądrzejszego od sądu.
    Już kilka osób to pisało, sąd to nie osoba prywatna nie zdenerwuje
    się nie będzie cię poganiał i przypominał, odczeka swoje i
    przyśle komornika. Więc dowiesz się kiedyś ile i za co, tyle
    że pewnie będzie już kosztowało dwa razy więcej.
    I znowu będziesz pisał jaki to wredny sąd, komornik i prezes
    jakiegoś tam klubu.