  • Data: 2010-07-21 17:15:59
    Temat: Re: jeleniogórski wymiar sprawiedliwości
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:6b7b320d-05c9-46e2-adb7-d5647eb1c82d@t10g2000yq
    g.googlegroups.com
    barabella <m...@g...pl> pisze:

    > Problem w tym, że ja tej sentencji wyroku ani na oczy nie widziałem
    > ani na uszy nie słyszałem
    Czyli piszesz o czymś, o czym nie masz pojęcia.
    Bardzo mądre...

    > Na ewentualny komentarz, że wystarczy pójść do sądu i wyciagnąć z góry
    > odpowiadam, iz nie widzę potrzeby akceptowania po fakcie "prawomocnych
    > kapturowych orzeczeń"
    Kolejny nonsens.
    Zapoznanie się to twoje prawo, nie obowiązek, korzystać nie musisz. Zaś
    twoja akceptacja lub nieakceptacja nikogo nie interesuje.
    A do realizacji konsekwencji tej sentencji cię zwyczajnie zmuszą.
    I tyle będzie z tych twoich "mądrości".

    --
    Jotte