  • Data: 2005-05-28 23:54:45
    Temat: Re: jazda rowerem po ulicy
    Od: "Michał " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    alugastrin <...@...pl> napisał(a):

    > Dnia 2005-05-29 01:04, Romeq napisa=B3(a):

    > ze
    > eza
    >
    > O co sie czepili ? Ze im palec pokazal ? Ze zdjecia widac, ze samochod=20
    > znajduje sie na pasie wyznaczonym do ruchu, za to rowerzysci jada w=20
    > jakims dziwnym stadzie.

    Ze zdjęcia nic nie widać.Nie widac tego w jakiej odległości samochód
    wyprzedził rowerzystów (powinien conajmniej 1 metr), którzy mogli jechać
    gęsiego a zdjęcie pokazuje moment kiedy trzech wyprzedza pozostałych co nie
    jest jak pamietam zabronione.Czyż nie?Skąd ta slepa wiara w jedno zdjęcie.Nie
    masz żadnych dowodów na to co było kilkanaście sekund wcześniej.

    A czepić to sięmogli właśnie tego że wyprzedza ich 40 cm mimo że prawo nie
    mówiąc o zdrowym rozsądku mówi o conajmnie 1 metrze.Jak byś się czuł będąc na
    miejscu rowerzysty?A jak nie masz możliwości wyprzedzenia to odsyłam do
    przepisów one "mówią" co powinienś zrobić w takiej sytuacji.

    Ja na miejscu tego kierowcy przewiozlbym na=20
    > masce robiacego zdjecie, a potem bym sie tlumaczyl ze mnie lampa=20
    > blyskowa oslepil. Kolejna extrema nam wyrasta, rowerowa.

    Zastanów się o czym piszesz kilka razy.Nie wierz w to co widzisz na jednym
    zdjęciu, chyba mało w zyciu widziałeś skoro bierzesz wszystko na wiarę, albo
    jesteś bardzo wierzącym człowiekiem.Więcej mądrości na drodzę życzę trafisz
    kiedyś na jeszcze głupszego ale wtedy na tym forum już nic nie napiszesz

    Michał