  • Data: 2005-05-29 12:20:55
    Temat: Re: jazda rowerem po ulicy
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-29 11:56, Michał napisał(a):

    > No cóż znowu wszystko do jednego worka.Jeżdze i samochodem i rowerem i chodzę.
    > I tak jak są kretyni w samochodach tak i są na rowerach.

    Nie wiem skad jestes i czy widziales na oczy Mase Krytyczna i jej
    bezposrednie skutki. Opisze ci jak to wyglada w Breslau.
    Raz w miesiacu skrzykuje sie kilkudziesieciu baranow na rowerach, zeby
    "pokazac sie" korkujac miasto przy okazji co akurat w przypadku
    Wroclawia nie jest trudne. Oczywiscie pojawia sie Policja, glownie zeby
    uchronic ich przed zlinczowaniem przez kierowcow. Wsiadaja na swoje dwa
    kolka i jada przez cale miasto w te 60-80 osob, 20km/h, koniecznie w
    godzinach szczytu i bron Boze w kolumnie, przez caly czas jest markowane
    wyprzedzanie (bo Policja obserwuje)jednych baranow przez drugich tak
    zeby zablokowac cale pasy ruchu. Efekt jest taki, ze w promieniu kilku
    kilometrow korkuje sie wszystko co moze. Ci ktorzy maja okazje jechac za
    nimi klna na czym swiat stoi, niektorym puszczaja nerwy i rwa sie do
    bicia, Policja tez nie jest szczesliwa bo juz widzialem jak zwlekali
    paru z siodelek. Jak juz to cale bydlo przetoczy sie przez miasto to
    potem na necie skladaja sobie gratulacje i kleja takie foty jak ta ktora
    mielismy okazje ogladac, jednoczesnie przeklinaja "faszystowskie metody
    Policji" ktora osmielila sie spisac kilku jak zablokowali przejscie dla
    pieszych lazac po nim w kolko a'la Samoobrona.

    --
    alugastrin || email: N/A
    "Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja