  • Data: 2005-05-29 00:41:06
    Temat: Re: jazda rowerem po ulicy
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-29 01:54, Michał napisał(a):

    > Ze zdjęcia nic nie widać.Nie widac tego w jakiej odległości samochód
    > wyprzedził rowerzystów (powinien conajmniej 1 metr), którzy mogli jechać
    > gęsiego a zdjęcie pokazuje moment kiedy trzech wyprzedza pozostałych co nie
    > jest jak pamietam zabronione.Czyż nie?

    Ja sie nie rozwlekam nad tym czego nie widac, a co widac na tym zdjeciu.
    Mogles jeszcze napisac, ze przejezdzajac obok nich wytrzaskal ich
    drzwiami od strony pasazera, a wogole wczesniej pil wodke z gwinta
    siedzac za kolkiem.
    Skoro piszesz, ze to byla Masa Krytyczna i ze byla to na pewno impreza
    zorganizowana to powinni jechac w kolumnie i wyprzedzanie sie w takiej
    sytuacji jest zabronione (o ile dobrze pamietam z kursu).

    > Nie masz żadnych dowodów na to co było kilkanaście sekund wcześniej.

    Nie rozumiem o co ci chodzi. Nigdzie nie pisalem o tym co bylo
    wczesniej, pisalem co widze na zdjeciu. To ty wziales sie za
    udowadnianie zaistnienia blizej nieokreslonych zdarzen w czasie
    wczesniejszym niz pokazuje zdjecie.

    > A czepić to sięmogli właśnie tego że wyprzedza ich 40 cm mimo że prawo nie
    > mówiąc o zdrowym rozsądku mówi o conajmnie 1 metrze.Jak byś się czuł będąc na
    > miejscu rowerzysty?A jak nie masz możliwości wyprzedzenia to odsyłam do
    > przepisów one "mówią" co powinienś zrobić w takiej sytuacji.

    A gdyby tu bylo przedszkole, w przyszlosci ? I nie mowcie, ze wasza
    matka siedzi z tylu.

    > Zastanów się o czym piszesz kilka razy.

    Hmm, o zdjeciu ?

    > Nie wierz w to co widzisz na jednym zdjęciu, chyba mało w zyciu
    > widziałeś skoro bierzesz wszystko na wiarę, albo jesteś bardzo
    > wierzącym człowiekiem.

    Nie wydaje mi sie zeby moja wiara miala tu cos do rzeczy. Zobaczylem i
    napisalem co zobaczylem - Daewoo Tico jadace w granicach swojego pasa
    ruchu, jakas grupe rowerzystow jadaca za nim oraz (co moge wywnioskowac)
    jakiegos goscia z aparatem ktory jest odwrocony tylem do kierunku jazdy
    i na pewno nie znajduje sie przy prawej krawedzi jezdni jak nakazuje
    kodeks drogowy jednosladom (no chyba ze wyprzedzal kogos obrocony tylem
    do kierunku jazdy jednoczesnie trzaskajac zdjecia co jest powodowaniem
    zagrozenia).

    > Więcej mądrości na drodzę życzę trafisz kiedyś na jeszcze głupszego
    > ale wtedy na tym forum już nic nie napiszesz

    Jak widac koles w Tico wlasnie trafil na kogos takiego, fotografa
    jezdzacego tylem. Jakos go nie przejechal odbierajac mu tym samym szanse
    na pretendowanie do Nagrody Darwina.
    Napatrzylem sie ja na Masy Krytyczne we Wroclawiu oraz na rowerowych
    faszystow krazacych po Breslau "luzem" i nikt mnie nie przekona jacy to
    oni biedni, uciskani i szykanowani przez samochodziarzy, Policje i media.

    --
    alugastrin || email: N/A
    "Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja