  • Data: 2005-05-28 23:38:28
    Temat: Re: jazda rowerem po ulicy
    Od: alugastrin <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-05-29 01:04, Romeq napisał(a):

    > http://www.szczecin.mm.pl/~rower64/temp/burak.jpg
    >
    > rowerzysci czepili sie tego kierowcy. A IMHO rowerzysci tez jada
    > nieprzepisowo. Dodatkowow robiac zdjecie stwarzaja zagrozenie. No i sama
    > publikacja zdjecia - czy jest ona zgodna z prawem. Rowerzysci uwazaja, ze
    > "oni sie tylko wyprzedzali i omijali nawzajem" i to nie byla zadna impreza
    > masowa ( a nazwa, to masa krytyczna...).

    O co sie czepili ? Ze im palec pokazal ? Ze zdjecia widac, ze samochod
    znajduje sie na pasie wyznaczonym do ruchu, za to rowerzysci jada w
    jakims dziwnym stadzie. Ja na miejscu tego kierowcy przewiozlbym na
    masce robiacego zdjecie, a potem bym sie tlumaczyl ze mnie lampa
    blyskowa oslepil. Kolejna extrema nam wyrasta, rowerowa.

    --
    alugastrin || email: N/A
    "Nagle zdałem sobie sprawę, że pistolet, bomby, rewolucja